درباره ما

درباره کارخانه شهان آرا

درباره ما

یکی از راه های تمایز انسان ها از یکدیگر، بو و رایحه خاصی است که هر انسانی با توجه به سلایقش برای بدن و لباس خود انتخاب می کند که پس از مدتی این بو جزئی از شخصیت و در واقع نماد شناسایی آن شخص می شود و هر زمان که این رایحه را استشمام کنیم ناخودآگاه آن شخص را برایمان تداعی می کند.

زمانی که در جمعی حضور پیدا می کنیم و یا به مجالس مختلف می رویم و حتی در حریم خصوصی خود، ممکن است از رایحه هایی متناسب با شرایط و نوع لباس خود استفاده کنیم. به طوری که تصور می رود که بدون استفاده از عطر و رایحه های متنوع در زندگی روزمره مان خلاء وجود دارد و قسمتی از زبان بدنمان در معرفی شخصیت ما غیر گویا می ماند.

یکی از برند های تولید عطر که در انتخاب رایحه های متنوع برای سلایق مختلف می تواند به ما کمک کند برند اسکوپ scoop است.

شرکت شهان آرا سابقه فعالیت 24 ساله خود در زمینه عطر را در سال 1392 با ثبت برند اسکوپ به نتیجه مطلوب رسانده و حاصل سالها تجربیات مفید را در تولید رایحه های دل انگیز و متنوع زنانه و مردانه در قالب ادوپرفیوم بکار برده است.

برند اسکوپ در سال 1395 به تولید 30 رایحه عطرهای مینیاتوری 25، 30، 35 میل به صورت پرایویت لیبل پرداخته و سپس در سال 1399 با احداث کارخانه شهان آرا به فعالیت های تولیدی خود بصورت مستقل ادامه داده وتا امروز دارای 113 رایحه مینیاتوری و 13 رایحه 100 میل در خط تولید خود می باشد.

این شرکت با احترام به تمام دوستداران و مشتریان خود از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی های روز در تولید عطرهای خود استفاده می کند. نتیجه تجربه و کیفیت بالای مواد اولیه منجر به تولید عطرهایی با رایحه های خاطره انگیز و ماندگاری بالا شده که به نسبت کیفیت و تخصص بالای تولید و توجه به سلایق متنوع بازار، دارای قیمت مناسب نیز می باشد.

در حال حاضر این شرکت در تمام استان های کشور، دارای نمایندگی های پخش مویرگی می باشد و استقبال و عنایت خاص مصرف کنندگان باعث شده که محصولات این شرکت پا به عرصه بازارهای خارجی نیز بگذارد.

 

 

شرکت ادکلن شهان آرا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در صنعت عطر و ادکلن، یکی از پیشروان این صنعت در ایران است. این شرکت با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته، عطرهایی با رایحه های متنوع و خاص تولید می کند